Reckitt Benckiser co roku robi przegląd ofert domów mediowych. Ostatnio prowadził taki proces pod koniec ub.r. W jego wyniku marketer wybrał do obsługi mediowej dom mediowy Zenith, należący do Publicis Media. Agencja ta zajmuje się obsługą mediową Reckitta nieprzerwanie od 2013 roku. Odpowiada za planowanie i zakup mediów pozainternetowych i internetu (także w social media i wyszukiwarkach). Agencja realizuje również dla poszczególnych marek Reckitt Benckiser projekty badawcze oraz działania z zakresu content marketingu, w tym projekty realizowane we współpracy z influencerami.
Firma nie ujawnia informacji na temat obecnego przetargu.
Reckitt prowadzi regularne kampanie swoich marek w mediach, głównie w telewizji. Marketer nie podaje jednak informacji o ich szczegółach.
Koncern był jednym z największych reklamodawców przy tegorocznych transmisjach z Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. W okresie od 14 do 25 czerwca br. wydał na reklamy na antenach TVP1, TVP2, TVP Sport i TVP3 5,38 mln zł.












