Ręczniki Regina w międzynarodowej kampanii „Papier dla ludzi” (wideo)

Sofidel, właściciel marki ręczników papierowych Regina, startuje z międzynarodową kampanią promocyjną. Za akcję „Papier dla ludzi” odpowiadają Grey, The Family oraz Hill+Knowlton Strategies Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

„Papier dla ludzi” to nowe hasło marki, której towarzyszy międzynarodowa kampania, kierowana na cztery rynki – polski, włoski, brytyjski i irlandzki. Nowy koncept opiera się na emocjach oraz uniwersalnych potrzebach odczuwanych w domu.

W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowy spot, który od 18 września emitowany jest na antenach TVP, TVN i Polsatu. Polska jest pierwszym krajem, w którym pokazuje się tę reklamę. Bohaterami spotu są domownicy, którzy w codziennych sytuacjach korzystają z ręczników Regina.

Spot „Pewność, że wystarczy na dłużej” został stworzony przez agencję reklamową Grey, za jego produkcję odpowiada dom produkcyjny The Family. Działania PR koordynuje agencja Hill+Knowlton Strategies Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"