Red Bull szuka agencji dla swojej nowej marki

Producent Red Bulla szuka agencji reklamowej do obsługi swojejnowej marki - Red Bull Simply Cola.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma prowadzi w tym zakresie rozmowy z siedmioma agencjami. Narazie nie wiadomo czy zostanie ogłoszony oficjalny przetarg nabudżet reklamowy marki.

Napój Red Bull Simply Cola został wprowadzony do sprzedaży wkwietniu ubiegłego roku w siedmiu krajach (Austria, Szwajcaria,Włochy, Irlandia, Rosja, USA i Wielka Brytania).

Markę promowała wówczas warta 2 miliony funtów kampania,przygotowana przez obecnie pracujące dla Red Bulla agencje Kastner& Partners i AMS Media Group. Red Bull Simply Cola był wówczaspromowany jako napój produkowany wyłącznie z naturalnychskładników.

źródło: Marketing Week

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"