Platforma streamingowa Red Go z aplikacją na Smart TV

W czwartek, 20 lipca platforma streamingowa Red Go uruchomiła aplikację Smart TV obsługującą telewizory i inne urządzenia bazujące na Android TV.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Platforma streamingowa Red Go z aplikacją na Smart TV
Aplikacja Red Go

Aplikacja pozwala na dostęp do pełnej funkcjonalności Red Go. Red Carpet deklaruje rozwijanie tego kierunku i oferowanie w najbliższym czasie aplikacji obsługującej pozostałe systemy Smart TV

- Uruchomienie aplikacji pozwalającej na oglądanie treści oferowanych przez Platformę RED GO, na ekranie telewizora było oczekiwaną koniecznością, również z uwagi na główne grupy widzów Platformy, którzy są przyzwyczajeni do konsumpcji ulubionych treści na „dużym ekranie telewizora - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, przewodniczący Rady Nadzorczej Red Carpet.

Red Go to platforma VOD, która wystartowała na początku czerwca ub.r. Uruchomiona została przez spółkę Red Carpet Media Group. W ofercie serwisu znajduje się zarówno klasyka kinematografii z całego świata jak i najnowsze premierowe filmy i seriale.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa