Red8 przygotuje kampanię reklamową Rockwool

Agencja reklamowa Red8 wygrała przetarg na strategię i realizację kampanii reklamowej marki Rockwool. Akcja o charakterze wizerunkowym wystartuje wiosną.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Red8 przygotowała dla izolacji Rockwool strategię komunikacji opartą na dwóch równoległych kampaniach prasowych, z których jedna adresowana będzie do architektów, a druga - do inwestorów i wykonawców. Przekazy o charakterze wizerunkowym mają przedstawiać tę markę jako liderującą na rynku, bliską odbiorcy i godną zaufania przez pryzmat uznanych na świecie projektów architektonicznych, przy których budowie użyto tej technologii.

Kampania, za której strategię i realizację Red8 odpowiada na mocy wygranego przetargu, rozpocznie się wiosną. Oprócz prasy obejmie materiały POS, internet i direct mail.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska