Red8 z nową kampanią dla Pizza Hut

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Restauracja Pizza Hut w połowie października wprowadziła do swojej stałej oferty nowy wachlarz produktów włoskich. Oferte wspiera kampania telewizyjna i POSowa pod wspólnym hasłem - "Nowe włoskie menu". Kampanię przygotowala Agencja Red8.

Włoskie propozycje to początek rozszerzania menu w restauracjach Pizza Hut. Reklama telewizyjna jest pastiszem filmu F.Coppoli "Ojciec Chrzestny".

Kampania ma na celu poinformowanie konsumentów o rozszerzeniu menu i zachęcenie ich do spróbowania włoskich przysmaków w restauracji Pizza Hut. Każdy będzie mogł znaleźć tu coś dla siebie (pizzę lub pastę) a dla wszystkich, którzy zamówią którekolwiek danie wloskie - przystawka Olivi del Amore gratis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji