W akcji zorganizowanej przez “Fakt” wzięli udział dziennikarze i pracownicy Grupy Onet-RASP, dołączyli również krwiodawcy z okolicznych biurowców. W sumie zgłosiło się 65 osób, z czego zakwalifikowanych do oddania krwi zostało 36.
Punkt poboru w siedzibie wydawcy pracował przez ponad pięć godzin. W tym czasie oddano łącznie 16,2 litra krwi, która zasili zasoby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie. W ten sposób „Fakt” odpowiedział na apel szpitali, którym w sezonie urlopowym brakuje krwi.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fakt-o-38-proc-w-dol-a-gazeta-wyborcza-o-63-proc-sprzedaz-dziennikow-od-2005-roku-raport ##
Redakcja dziennika zachęca też inne firmy do oddawania krwi, rzucając im wyzwane. - Wy też oddajcie krew, zbierzcie jej więcej niż w akcji „Faktu”. Jeśli odpowiecie na nasz apel, z największą przyjemnością napiszemy o tym. Mam nadzieję, że zwłaszcza pracownicy mediów podejmą wyzwanie, którego celem jest ratowanie życia i zdrowia innych - mówi Robert Feluś, redaktor naczelny „Faktu”.

Akcja „Wrzucamy krew na jedynkę” jest skierowana głównie do firm mediowych i będzie prowadzona w mediach społecznościowych od 31 lipca br.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Faktu” w maju br. wyniosła 305 990 egz. (więcej na ten temat).











