"Redd’s be free!"

Najnowsza kampania telewizyjna piwa Redd’s

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Redd’s be free!” - to hasło najnowszej kampanii telewizyjnej należącego do Kompanii Piwoworskiej piwa Redd’s, za której kreację odpowiada agencja V&P. Kampania oraz nowe wzory opakowań mają za zadanie odświeżenie wizerunku produktu.

Bohaterami spotu jest para młodych ludzi, którzy wraz z Redd's podróżują do różnych zakątków świata. W filmie wykorzystano oryginalną piosenkę Iggy Popa "Passanger".

Za zakup mediów tej kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Reklamy pojawią się na billboardach, planowane są też działania BTL.

Agencja V&P wygrała obsługę marki Redd's po przetargu, w którego ostatnim etapie rywalizowała z agencją PZL, wcześniej obsługującą ten budżet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online