Redd’s reklamowany w śpiewającym stylu latynoskim (wideo)

W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Piwo inne niż inne” promowana jest jego wersja smakowa Gruszka i Chili. Akcję przygotowały i prowadzą firmy PZL, IQ Marketing, Lubię To, Tailor Made PR i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Redd’s reklamowany w śpiewającym stylu latynoskim (wideo)

Nowy spot Redd’sa rozgrywa się w meksykańskim barze, gdzie wędrowny muzykant wykonuje piosenkę zachęcając do picia promowanego piwa, a towarzyszą mu siedzący przy stolikach mężczyźni i atrakcyjna kelnerka Chicka. W klipie jest prezentowana nowa wersja smakowa napoju - Gruszka i Chili. Reklama, utrzymana w charakterystycznej konwencji animacji poklatkowej, kończy się hasłem „Piwo inne niż inne”.

Jest to druga odsłona kampanii wpierającej relaunch piwa Redd’s - poprzednie reklamy nawiązywały do stylistyki Rasta (zobacz szczegóły).

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie, na outdoorze, w punktach sprzedaży oraz poprzez działania PR.

Koncepcję kampanii i reklamy ATL-owe przygotowała agencja PZL, za działania BTL-owe odpowiada agencja IQ Marketing, za aktywności w social media - agencja Lubię To - linked by Isobar. Działania public relations realizuje agencja Tailor Made PR, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii