Reebok zmienia styl na kobiecy

Reebok ruszy w marcu z kampanią reklamową, wdrażającą nową globalnąstrategię marki Reebok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reeboka wraca do swojego pozycjonowania z lat 80. opartego napołączeniu radości uprawiania sportu z odważnym wzornictwem obuwiaprzeznaczonego dla kobiet. Na rynek wprowadzana jest właśnie liniatej marki o nazwie "On the Move".

Kampania reklamująca nową kolekcję Reeboka obejmie w marcuoutdoor, internet i prasę kobiecą. W ramach akcji do klubów fitnesstrafi opracowany przez firmę program treningowy, który już terazjest promowany na stronie www.reebok.com/women.

Kreacja kampanii została przygotowana centralnie, planowaniem izakupem mediów zajmują się domy mediowe Carat oraz Hypermedia, adziałania PR w Polsce koordynuje Resource PR.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"