Zestawienie YouTube'a obejmuje wszystkie wyświetlania danej reklamy w serwisie, zarówno organiczne, jak i bezpłatne. W rankingu nie brano pod uwagę trailerów filmów, serii czy gier wideo.
Liderem rankingu była reklama Amazona, przygotowana na finał Super Bowl. Wystąpił w niej sam założyciel platformy, Jeff Bezos. Obok nieg pojawiają się raperka Cardi B, kuchach i osobowość telewizyjna Gordon Ramsay aktorka Rebel Wilson i aktor Anthony Hopkins.
TOP 10 najchętniej oglądanych globalnie reklam na YouTube
1. “Alexa Loses Her Voice,” AmazonLiczba wyświetleń: 50,1 mlnKreacja: Lucky Generals & D1Budżet mediowy: Initiative

2. “Open the World of Music. It’s All Here,” YouTube MusicLiczba wyświetleń: 39,5 mlnKreacja: Industry PDXBudżet mediowy: Essence & PHD
3. “Real Support Makes Real Hero,” Oppo F7Liczba wyświetleń:31,7 mlnKreacja: Oppo Inhouse Creative teamBudżet mediowy: OPPO

4. “Dream Crazy,” NikeLiczba wyświetleń:27,3 mlnKreacja: Wieden & KennedyBudżet mediowy: SapientRazorfish
5. “Safety Video With the Lego Movie Characters,” Turkish AirlinesLiczba wyświetleń: 25,3 mlnKreacja: Warner BrosBudżet mediowy: People Initiative

6. “Who Wouldn’t,” GrouponLiczba wyświetleń: 21,5 mlnKreacja: O'Keefe Reinhard & Paul
7. “Moving On,” Samsung GalaxyLiczba wyświetleń: 17,4 mlnKreacja: Wieden+KennedyBudżet mediowy: Starcom

8. “Welcome Home,” Apple HomePodLiczba wyświetleń:16,3 mlnKreacja: TBWAMedia Arts Lab
9. “Heart of a Lio,” GatoradeLiczba wyświetleń: 13,7 mlnKreacja: TBWACHIATDAY Los AngelesBudżet mediowy: OMD & Resolution Media

10. “Rescue Blue the Dinosaur,” Lego Jurassic WorldLiczba wyświetleń: 10,8 mlnKreacja: AdvanceBudżet mediowy: Initiative











