Leo Messi, Paul Pogba, Shanice van de Sanden I Jadon Sancho w kampanii Pepsi

Pepsi rozpoczyna nową kampanię "FIZZ", która zachęca świat do zerwania z konwencją, oczekiwaniami, a także wyjścia poza zamkniętą przestrzeń jednorodności. Wśród twarzy kampanii znaleźli się najlepsi piłkarze świata, w tym Leo Messi, Paul Pogba, Shanice van de Sanden oraz Jadon Sancho.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Dynamiczny spot pt. „PopFizzAhh” bawi się zmysłami, zadając pytania nie tylko o to, jak wygląda i smakuje cola, ale też o to, jakie wydaje dźwięki.

Do tego projektu Pepsi zaangażowała brytyjskiego artystę i komika Michaela Dapaah, którego zadaniem było wydobycie z napoju jego brzmienia i zaprezentowanie światu efektu, jako nowoczesnego układu dźwiękowego, który w pełny radości i odważny sposób celebruje wszelkie pyknięcia, brzęknięcia, syknięcia czy achy i ochy związane z rytuałem picia coli.

Gwiazdy futbolu w kampanii Pepsi

Głównym elementem kampanii jest film pt. „Fizz to Life” (w dwóch wersjach – z puszką Pepsi Blue oraz Pepsi MAX), który prezentuje bezkonkurencyjne umiejętności piłkarskie do specjalnie stworzonego na potrzeby klipu utworu „Rotate” autorstwa Becky G oraz dwukrotnie nominowanego do nagrody Grammy Burna Boy.

Film promujący kampanię został stworzony przez brytyjską reżyserkę młodego pokolenia Raine Allen-Miller. Kampania potrwa do końca 2021 roku. W kolejnych miesiącach roku pojawiać się będą dalsze odsłony kampanii, zarówno z udziałem Michaela Dapaah, jak i wielu innych ambasadorów Pepsi. Powstanie ponadto nowa oprawa graficzna dla napojów marki.

W Polsce kampania stawiać będzie na podkreślenie współpracy marki z wiodącymi piłkarzami świata. Jednym z istotnych elementów działań marketingowych i sprzedażowych będzie wprowadzenie do oferty nowej, limitowanej linii puszek. W sklepach pojawią się puszki Pepsi Blue o pojemności 0,33l w wersji slim oraz standardowej, jak również 0,5l, a także Pepsi MAX o pojemności 0,33l w wersji slim – na tych puszkach znajdą się wizerunki zawodników drużyny Pepsi, czyli Leo Messiego, Paula Pogby, Shanice van de Sanden oraz Jadona Sancho.

grafika

Wybrane opakowania zbiorcze butelek i puszek w sklepach zabezpieczone będą ponadto folią z wizerunkami graczy. Oprócz opakowań w punktach sprzedaży prowadzone będą szeroko zakrojone działania wizerunkowe – w sklepach pojawią się materiały marketingowe z wizerunkiem Leo Messiego.

Dopełnieniem całości działań będzie wspólna kampania marek Pepsi i Lay’s pod nazwą „Idealne na mecz”, zachęcająca fanów do wyboru zestawu Pepsi oraz chipsów Lay’s, który będzie im towarzyszył podczas śledzenia rozgrywek piłkarskich.

W Polsce kampania nie obejmie ATL, a jedynie punkty sprzedaży (opakowania oraz POSM). Za przygotowanie materiałów POS odpowiada Pink Pepper Media.

Spot z Michaelem Dapaah  przygotowały agencje Mother London i Coolr oraz J-COP. Za część "Fizz To Life" odpowiada zaś agencja AMV BBDO, za produkcję Somesuch, za postprodukcję Untold Studio. Część digitalową przygotowała agencja COPA90.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"