Do wzięcia udziału w akcji i obejrzenia bloku reklamowego „Reklama na ratunek - razem w walce z koronawirusem” zachęcają spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsat News, prowadzącego główne wydanie „Wydarzeń”, a także programy „Gość Wydarzeń” oraz „Wydarzenia i opinie”.
Emisja specjalnego bloku reklamowego odbędzie się w czwartek, 2 kwietnia br. o godz. 18.45, tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń”.

Akcja organizowana jest we współpracy z Biurem Reklamy Polsat Media. Całkowity dochód z emisji bloku reklamowego „Reklama na Ratunek - Razem w walce z koronawirusem”, za pośrednictwem Fundacji Polsat, zostanie przekazany najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.
- Chcemy pomóc tym, którzy są na pierwszej linii w walce z trwającą epidemią. 2 kwietnia o 18.45 możemy ponownie pokazać, że prosty gest ma wielką moc. Pamiętajmy - Zostajemy w domu, oglądamy blok i pomagamy w walce z koronawirusem - mówi Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat. - Dzięki temu każdy z nas, choćby w taki sposób, dołoży swoją cegiełkę do wsparcia tych, którzy są dzisiaj najodważniejsi, ale też najwięcej ryzykują - dodaje.
Spoty promujące akcję emitowane są we wszystkich kanałach Grupy Polsat, w serwisie Ipla, w internecie oraz w mediach społecznościowych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mikolajkowy-blok-reklamowy-2019-wyniki-opinie,7170798163859585a ##
„Reklama na ratunek - razem w walce z koronawirusem” nawiązuje do „Mikołajkowego Bloku Reklamowego”, który Polsat pokazuje raz w roku (6 grudnia).











