Ciasteczkowa wysyłka w reklamie Oreo (wideo)

Indyjski oddział koncernu Mondelez przygotował kampanię ciasteczek Oreo "Disconnect to Connect" ("Rozłącz się, aby połączyć").

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ciasteczkowa wysyłka w reklamie Oreo (wideo)

W spocie reklamowym widzimy małą dziewczynkę, która próbuje zwrócić na siebie uwagę ojca, zajętego pracą. Córeczka prosi tatę, by spędził z nią czas, ten jednak wymawia się tym, że musi sprawdzać emaile. Dziewczyna wpada na pomysł dostarczenia mu własnego "emaila" - koperty z ciasteczkiem Oreo. Tata dzięki temu odrywa się od komputera i poświęca czas dziecku.

Spot emitowany jest w indyjskiej telewizji. Akcję "Disconnect to Connect" wspierają reklamy w digitalu, na outdoorze  i eventy dla konsumentów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kolekcja-ubran-od-ciastek-oreo-w-europie ##

Kreację przygotowała agencja FCB Interface Communications. Reżyserią spotu zajął się Prakash Verma, produkcją Nirvana Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa