Reklama porównawcza: Play kontra pozostali operatorzy

Wystartowała nowa kampania reklamowa sieci komórkowej Play w którejoperator zestawia ze sobą oferty wszystkich operatorów komórkowych.

moncza
moncza
Udostępnij artykuł:

- Reklama porównawcza nie jest w Polsce zabroniona. Zestawiliśmyoficjalne ceny publikowane na stronach internetowych operatorówkomórkowych. Zdajemy sobie sprawę z tego, że możemy zostaćoskarżeni o nieetyczne działanie. Jednak naszym zdaniem działamyzgodnie z prawem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Gruszka,rzecznik prasowy sieci Play.

Żaden z pozostałych rzeczników prasowych nie odpowiedział nanasze pytania. Nie wiadomo, więc czy szykują jakąś odpowiedź nadziałania konkurenta.

- Nasze ceny są niższe to fakt, w którym nie ma nicnieetycznego. Zdecydowana większość klientów tak naprawdę nie wieile naprawdę kosztuje minuta połączenia, często zachęcona do wyboruoferty poprzez jedną z aktualnie promowanych promocji.Postanowiliśmy głośno i wyraźnie o tym powiedzieć - dodałGruszka.

Kampania, która ma potrwać co najmniej do końca roku prowadzonajest w radiu, głównych stacjach telewizyjnych, prasie i nanośnikach outdoorowych.

Kreację stworzyła agencja Brain, a planem i zakupem mediów zająłsię ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"