Reklama “TP” najbardziej zabawna, a “Triumphu” najbardziej zmysłowa (wideo)

“Nie jedź na kacu” to reklama, która została najlepiej oceniona przez młodzież w badaniu towarzyszącemu konkursowi Spoters 2011. Uzyskała ona najwyższe oceny w pięciu z 12 kategorii.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Ankietowani uznali, że reklama “Poranek. Nie jedź na kacu”, która otrzymała Grand Prix w konkursie Spoters 2011 (więcej na ten temat), jest najbardziej zrozumiała (średnia ocena 4,59), najbardziej do nich przemawia do mnie (4,45), jest najbardziej wiarygodna (4,41), przekazuje najważniejsze informacje (4,68) i najmocniej przyciąga uwagę (4,41). Spot promuje akcję społeczną organizowaną przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Spot Telekomunikacji Polskiej “Pakiety” wygrał w dwóch kategoriach. Został uznany za najbardziej oryginalny (4,39) i najbardziej zabawny (4,46).

Również w dwóch kategoriach najwyższe oceny uzyskał spot chipsów “Lays” z udziałem Pawła Wilczaka. Ankietowani ocenili, że jest on najmocniej zachęcający do zakupu (3,66) i najbardziej mówiący coś nowego o produkcie (3,9).

 

Spot Telekomunikacji Polskiej “Plany” badani uznali za najbardziej atrakcyjny (4,2), reklama bielizny Triumph okazała się najbardziej zmysłowa (3,81), a najbardziej do gustu głosującym przypadła muzyka ze spotu Kinder Bueno (4,01).

 

 Reklamy oceniali ludzie w wieku od 14 do 29 lat. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (wywiad przez internet) na grupie 6 tys. respondentów przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"