Reklama w BBC.com

W maju zapadnie decyzja w sprawie reklam w serwisie BBC.com

Guardian - DC
Guardian - DC
Udostępnij artykuł:

Instytucja nadzorująca brytyjskie media publiczne Trust, prawdopodobnie w maju, na swoim 23 zjeździe podejmie decyzję w sprawie reklam na stronie BBC.com, powiedział wiceprezes instytucji Sir Michael Lyons.

Szefowie BBC chcą aby funkcjonująca dotąd bez reklam witryna www.bbc.com emitowała reklamy dla internautów spoza Wielkiej Brytanii odwiedzających serwis. Głównym argumentem do wprowadzenia reklam są ogromne zyski jakie brytyjska sieć BBC Worldwide mogłaby czerpać z emitowania banerów reklamowych.

W ubiegłym miesiącu, po ogłoszeniu propozycji ponad 200 osób z redakcji serwisu podpisało petycję przeciwko planom dyrekcji. Podpisujący dokument redaktorzy twierdzą, że wartości BBC.com nie można przeliczyć za pomocą pieniędzy i należy bronić marki BBC przed reklamami i komercją między innymi dlatego, że sieć współfinansowana jest przez państwo. 

Zarzuty odpiera John Smith, który uważa, że BBC Worldwide do której należy BBC.com jest instytucją komercyjną, a nie publiczną. Ponadto reklamodawcy, którzy będą promowani na stronie mają być starannie wybierani.

Guardian - DC
Autor artykułu:
Guardian - DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat