Reklama zewnętrzna w górę

Wydatki na reklamę zewnętrzną w USA wyniosły w ubiegłym roku 7,3miliarda dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 7 procent więcej w porównaniu z rokiem 2006 - informujeserwis Brandweek, powołując się na dane przedstawione przez OutdoorAdvertising Association of America (OAAA).

Według przedstawicieli OAAA, reklama zewnętrzna była w minionymroku jednym z najmocniejszych segmentów medialnego rynku irozwijała się w szybszym tempie niż cała branża.

Wydatki zwiększyły się w siedmiu z dziesięciu najważniejszychkategorii reklamy outdoor. Najwyższy wzrost (o 35,7 procenta do 483milionów dolarów) odnotowano w kategorii 'komunikacja'. Następnepod tym względem były 'motoryzacja' (wzrost o 11,8 procenta) oraz'ubezpieczenia i nieruchomości' (wzrost o 9,2 procenta).

Z kolei trzy kategorie, gdzie wydatki się zmniejszyły to 'mediai reklama' (o 0,3 procenta), 'sprzedaż' (o 4,7 procenta) oraz'usługi finansowe' (o 3 procent).

źródło: Brandweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech