Reklamodawcy gotowi na Super Bowl, będą spoty 28 marek (zobacz spoty)

Na kilka dni przed tegorocznym finałem Super Bowl 28 firm potwierdziło zakup czasu reklamowego w stacji NBC. Nie wszystkie jednak ujawnią swoje spoty już przed meczem.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Według ostatnich informacji pochodzących od stacji NBC, która w tym roku transmituje finał amerykańskiej ligi futbolowej, do tej pory udało się sprzedać 95 proc. czasu antenowego przeznaczonego na reklamy (więcej informacji tutaj). Amerykański nadawca nie potwierdził na razie sprzedaży całej oferty reklamowej.

NBC nie podaje też ile minut w czasie tegorocznej transmisji Super Bowl zostanie przeznaczonych na reklamy. W ostatnich latach czas ten stopniowo się wydłużał – z 45 minut w 2008 r. do 49 minut podczas ubiegłorocznej relacji. W br. cena jednego 30-sekundowego spotu wynosi ok. 4,5 mln dol. Nie wiadomo jeszcze ile na sprzedaży czasu reklamowego zarobi w br. NBC, w roku 2014 przychody reklamowe związane z transmitowaniem Super Bowl osiągnęły poziom 331,8 mln dol.

Według bieżących informacji swój udział w przerwach reklamowych związanych z transmisją Super Bowl XLIX potwierdziło 28 reklamodawców z różnych segmentów rynku. Część z nich do chwili obecnej trzyma w tajemnicy reklamy, które zamierza pokazać na Super Bowl .

Lista marek reklamujących się podczas transmisji z tegorocznego Super Bowl

Motoryzacja

BMWNiemiecki koncern motoryzacyjny w 60-sekundowym spocie przygotowanym przez agencję Kirshenbaum Bond Senecal + Partners będzie promował swój nowy elektryczny samochód BMW i3.

Kia MotorsPodczas finału Super Bowl XLIX koreański koncern zaprezentuje trwający 60 sekund spot reklamujący model Sorento. W roli głównej wystąpi Pierce Brosnan, aktor znany z roli Jamesa Bonda. Reklamę przygotowała agencja David & Goliath.

NissanMarka Nissan powraca do grupy reklamodawców Super Bowl po raz pierwszy od 1997 r. W spocie przygotowanym przez agencję TBWA\Chiat\Day in Playa del Rey wystąpi siedmiu vlogerów znanych z serwisu YouTube.

ToyotaPo raz trzeci z rzędu japońska marka zaprezentuje swoją reklamę na Super Bowl, tym razem zrealizowaną przez amerykański oddział Saatchi & Saatchi. Będzie promować najnowszą wersję modelu Camry.

LexusNależąca do Toyoty luksusowa marka przygotowała wspólnie z agencją Walton Isaacson 30-sekundową reklamę modelu NX.

Mercedes-BenzW 60-sekundowym spocie niemiecki koncern będzie promował swoją markę kombinacją animacji i gry aktorskiej. Za kreację odpowiada agencja Merkley + Partners.

WeatherTechProducent części i akcesoriów samochodowych przygotował 30-sekundową reklamę swojej firmy wspólnie z agencją Pinnacle Advertising. Firma jest obecna w paśmie reklamowym Super Bowl drugi rok z rzędu.

Pozostałe reklamy na kolejnych podstronach

Moda

Victoria's SecretW poprzednich latach znany producent bielizny reklamował swoje produkty podczas Super Bowl w 1999 i 2008 r. Obecnie powraca ze spotem przygotowanym siłami własnego działu reklamy.

 

Żywność i napoje

Weight WatchersFirma będzie obecna po raz pierwszy ze swoją reklamą przy transmisji z Super Bowl. Spot, którego szczegółów nie zdradza, został przygotowany przez agencję  Wieden & Kennedy.

Anheuser-BuschProducent piwa będzie w 2015 r. reklamował na Super Bowl XLIX dwa gatunki – Budweiser oraz Bud Light. Za reklamę pierwszego z nich odpowiada Anomaly, za drugą – BBDO.

 

 

Coca-ColaTegoroczny spot znanego producenta napojów będzie trwał 60 sekund, jednak koncern nie ujawnia go w pełnym kształcie, aż do emisji podczas finału Super Bowl XLIX. Dostępne są jedynie teasery. Za reklamę odpowiada Wieden + Kennedy.

 

 

DoritosNależąca do Coca-Coli marka przekąsek zamierza wyemitować podczas Super Bowl dwie reklamy trwające 30 sekund każda. Zostały one przygotowane przez agencję Goodby, Silverstein & Partners.

 

PepsiAmerykański koncern przygotował 30-sekundowy spot, za którego kreacją stoi agencja Mekanism. Jest on częścią większej kampanii Hyped for Halftime realizowanej przez Pepsi na Super Bowl XLIX.

 

SnickersAktor Danny Trejo jest głównym bohaterem trwającego 30 sekund spotu przygotowanego przez agencję BBDO.

 

SkittlesNależąca do koncernu Mars marka cukierków będzie obecna podczas Super Bowl XLIX z reklamą przygotowaną przez DDB Chicago.

 

Avocados from Mexico30-sekundowy film reklamujący firmę zostanie wyemitowany pod koniec pierwszej kwarty finałowego meczu. Przygotowuje go agencja TBD.

Newcastle Brown AleMarka piwna będzie reprezentowana przez półminutową reklamę przygotowaną przez agencję Droga5.

Ubezpieczenia i finanse

NationwideZajmująca się ubezpieczeniami firma będzie się reklamowała spotem o długości 45-sekund w czasie drugiej kwarty meczu finałowego. Za spotem stoi agencja  Chiel Worldwide's McKinney.

 

TurboTaxFirma zadebiutuje w czasie reklamowym towarzyszącym Super Bowl z 60-sekundowym filmem promocyjnym przygotowanym przez agencję Wieden + Kennedy.

Film

Jurassic WorldMarka chroni wszystkie informacje na temat swojej reklamy, zapowiada, że przedstawi ją dopiero podczas Super Bowl.

Technologie i internet

GoDaddyOperator i sprzedawca domen internetowych zaprezentuje się w reklamie wykreowanej przez agencję Barton F. Graf 9000.

MicrosoftProducent systemu Windows pojawi się podczas Super Bowl po raz drugi w historii imprezy w filmie reklamowym trwającym 60 sekund. Nazwy agencji odpowiedzialnej za jego kreację nie ujawniono.

WixFirma branży internetowej zadebiutuje podczas tegorocznej transmisji Super Bowl. 30-sekundowy spot został przygotowany przez zespół kreatywny pod kierunkiem Jeffa Hugginsa i Andrei Janetos.

 

SquarespaceSquarespace zaprezentuje swoją reklamę podczas Super Bowl po raz drugi. Za stworzenie 30-sekundowego spotu jest odpowiedzialna agencja Wieden + Kennedy.

Produkty paczkowane

Dove Men+CareNależąca do Unilever marka pojawia się powtórnie na Super Bowl. Poprzednio reklamowała się w 2010 r. Obecny spot został przygotowany przez agencję Davie Brown Entertainment.

 

LoctiteProducent kleju, którego właścicielem jest Henkel zamierza wyemitować spot, którego autorem jest agencja Fallon.

Telekomunikacja

MophieProducent futerałów do smartfonów i nowoczesnych systemów ładowania urządzeń przenośnych pokaże swoją reklamę po raz pierwszy na Super Bowl. Spot przygotowała agencja Deutsch L.A.

Turystyka i podróże

CarnivalCarnival Corp. zadebiutuje swoją reklamą w czasie transmisji z Super Bowl XLIX. Spot trwa 60 sekund, przygotowuje go agencja BBDO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"