Zmiana obejmuje najbardziej widoczne miejsce na koszulkach zawodników, na przedniej części. Marki hazardowe dalej będą mogły jednak zamieszczać własne logo w ramach świadczeń sponsorskich na rękawach koszulek czy na bannerach LED na stadionach.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/amazon-prime-video-liga-mistrzow-prawa-sportowe-gdzie-wlochy-do-kiedy-umowa-cena ##
Obecnie osiem klubów Premier League ma podpisane umowy sponsoringu z firmami z branży hazardowej i w ramach tych świadczeń są promowane na koszulkach piłkarzy. Umowy opiewają na łącznie warte około 60 milionów funtów rocznie.
Dzięki tej decyzji Premier League stanie się pierwszą ligą sportową w Wielkiej Brytanii, która dobrowolnie wdroży ograniczenie reklamy hazardu w formie zakazu ekspozycji firm na widocznej części strojów sportowców.

Decyzję podjęto po trilogu pomiędzy władzami ligi, klubami i brytyjskim Departamentem Kultury, Mediów i Sportu, w ramach trwającego przeglądu rządowych przepisów dotyczących regulacji hazardu na Wyspach Brytyjskich.











