Reklamy jak zwiastuny i plakaty filmowe promują nowe suby w Subway (wideo)

Rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania marki Subway - w pierwszym kwartale roku restauracje proponują suby B.L.T. oraz Spicy Italian w cenie promocyjnej . Za realizację ogólnopolskich działań odpowiadają agencje Q&A Communications i Maxus.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Klasyczny smak sandwiczy i ich promocyjna cena 7,95 zł będą komunikowane w kampanii wykorzystującej motyw także klasyki filmowej. Na początek roku Subway proponuje dwa sandwicze: B.L.T., którego podstawę stanowi bekon, sałata i pomidor oraz Spicy Italian bazujący na pikantnym pepperoni, salami oraz serze.

Nowa kampania skupia się nie tylko na prezentacji produktu, ale też na przedstawieniu go w kontekście trwałych, klasycznych wartości. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki w Polsce oraz zachęcenie do spróbowania sandwiczy w atrakcyjnej cenie. Komunikacja będzie prowadzona za pomocą materiałów digitalowych, social mediów jak i w POS.

Kampanię wpiera animowany spot, który nawiązuje do poprzednich reklam marki oraz do klasyki filmowej. Film prezentuje przygody bohatera występującego we wcześniejszych spotach oraz jego nowych towarzyszy: dziewczynę oraz znanego z produkcji złotej ery Hollowood goryla. Tym razem bohater ratuje dziewczynę od głodu proponując jej klasyczne sandwicze. Klip zamyka prezentacja składników produktu i hasło marki – „Subway Jedz świeżo”.

Wideo promowane jest z wykorzystaniem kanałów w mediach społecznościowych. Na konsumentów czekają konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka na profilu marki. W konkursach internauci będą mieli szansę zdobycia m.in. voucherów na darmowe sandwicze.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację działań reklamowych i ePR oraz stworzenie materiałów odpowiada agencja Q&A Communiations. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji