Reklamy Kia Carens pokazują, co można

W telewizji, prasie, radiu, internecie i kinach rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową wersję Kia Carens. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Paralotna, K2 i Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kia Carens jest prezentowana w reklamach jako samochód skierowany do rodzin prowadzących aktywny stylu życia, które nie chcą akceptować kompromisów pomiędzy elegancją a praktyczną funkcjonalnością. Kampania podkreśla, że auto przełamuje stereotyp vana, jako samochodu nudnego i bez wyrazu, tylko i wyłącznie funkcjonalnego.

grafika

W reklamach prezentowane są slogany pokazujące, że dzięki Kia Carens można robić dwie pozornie sprzeczne rzeczy. Kampania eksponuje też zalety samochodu, m.in. aerodynamiczną sylwetkę, cztery poziomy wyposażenia, niski poziom emisji CO2, opcję siedmiu miejsc oraz bogate wyposażenie.

grafika

Akcja obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), kina, radio, prasę (m.in. pisma motoryzacyjne), internet (główne portale, serwisy motoryzacyjne i parentingowe, działaina w social media).

Adaptacją globalnej kreacji na polski rynek zajęły się agencje Paralotna i K2, a za planowanie i zakup mediów odpowiedziany jest dom mediowy Havas Media.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą