Wyniki pokazują, że telewizji nie oglądają przede wszystkim najmłodsi internauci. W grupie wiekowej 18-24 lata jest to aż 21,2 proc. badanych.
Wśród osób, do których nie można dotrzeć reklamą telewizyjną większość stanowią kobiety (15,1 proc.) niż mężczyźni (10,6 proc.). Jednocześnie spośród 2,3 mln użytkowników internetu, którzy nie oglądają telewizji, około 1,5 mln osób (tj. 65 proc.) spędza minimum 5 godzin tygodniowo korzystając z portali społecznościowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polski-internauta-korzysta-z-sieci-na-ponad-4-urzadzeniach-infografika ##

- Social media nie mogą być „dodatkiem” do komunikacji realizowanej w innych kanałach. W pewnych grupach docelowych to pierwszy kanał dotarcia online - przekonuje Norbert Kilen, dyrektor ds. strategii agencji social media Think Kong.
Badanie, które dla agencji Think Kong zrealizowała w czerwcu 2014 roku firma SW Research, przeprowadzono na losowej próbie N=800 użytkowników internetu w wieku 18+.











