Reklamy tygodnia: Betsson.com, KFC, TK Maxx, iPhone 6s (wideo)

Do naszego cotygodniowego zestawienia najciekawszych reklam ostatnich dni trafiły po dwie produkcje polskie i zagraniczne. Są to kampania Betsson.com z Jackiem Gmochem i akcja sklepów TK Maxx oraz międzynarodowe reklamy KFC i iPhone'a.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Reklamy tygodnia: Betsson.com, KFC, TK Maxx, iPhone 6s (wideo)
Jacek Gmoch w reklamie Betsson.com

Betsson.com: ostatnie marzenie piłkarskie Jacka Gmocha

Genialna narracja w spocie, przekonujący Gmoch trzymając w napięciu do samego końca, a do tego spot, w którym do ostatniej sekundy nie wiadomo co jego bohater promuje.

Jacek Gmoch, były trener piłkarski, a obecnie komentator i ekspert, występuje w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej serwisu bukmacherskiego Betsson.com. Akcja jest prowadzona w internecie.W dwuminutowym spocie Jacek Gmoch pokazany jest w ośrodku odnowy biologicznej. Opowiada, że jest najstarszym ekspertem piłkarskim w Polsce i wyjaśnia, co to oznacza: że był młody, gdy powstawała UEFA. Stwierdza, że ma jeszcze jedno marzenie, być może ostatnie: by polska reprezentacja wyszła z grupy na Euro 2016, wygrywając z Niemcami. Zachęca też to rejestrowanie się na Betsson.com.

By wziąć udział w promocji, trzeba zarejestrować się lub zalogować się na tej stronie, wpłacić 10 zł depozytu i czekać na losowanie. Nagrodami są cztery pakiety obejmujące: przelot do Francji i z powrotem, zakwaterowanie w 4 -gwiazdkowym hotelu, podwójny bilet na mecz i wejście na imprezę z okazji Euro 2016.

Spot z udziałem Jacka Gmocha wyświetlany jest m.in. na stronie internetowej i fanpage’u facebookowym Betsson Polska oraz na YouTubie.

TK Maxx: „Szalone możliwości”Agencje: Wieden&Kennedy, Mindshare Polska, AMS SA, Ogilvy PR

Fajna akcja, jakże nietypowa dla sieci sklepów odzieżowych - zamiast ciuchów, piękne, kolorowe kwiaty.

Akcja na słupach reklamowych jest częścią wiosenno-letniej akcji promocyjnej sieci sklepów odzieżowych TK Maxx pod hasłem „Szalone możliwości”, zachęcającej klientów do poszukiwania tego, co zaskakujące i nieprzewidywalne w świecie pełnym przewidywalności.

Słupy zostały wyklejone wewnątrz kolorowymi kwiatami, z których wystają nogi modelki. Przez cały maj kampanię będzie można zobaczyć w Warszawie na czterech słupach u zbiegu ulic Ludna i Kruczkowskiego, Marszałkowska i Królewska, Pl. Bankowy i Al. Solidarności oraz na ul. Tamka 36.

Jeśli chodzi o całą kampanię TK Maxx, kreacją reklam zajęła się agencja Wieden+Kennedy, za realizację działań (m.in. planowanie i zakup mediów) odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, a za aktywności public relations i w social media - agencja Ogilvy PR. Natomiast produkcją i realizacją kampanii w słupach reklamowych zajęła się firma AMS.

iPhone 6s: „Thank You Speech”

Zabawna, pełna humoru reklama. Ale z Neilem Patrickiem Harrisem nie mogło być inaczej.

Aktor Neil Patrick Harris występuje w kolejnej humorystycznej reklamie promującej smartfona iPhone 6s.

W nowej reklamie iPhone’a 6s pt. „Thank You Speech” Apple, podobnie jak w marcowym spocie z udziałem Ciasteczkowego Potwora, koncentruje się na Siri i funkcji "Hey Siri" wbudowanej w urządzenie. Neil Patrick Harris prosi osobistego asystenta o odczytanie jego przemowy, którą następnie ćwiczy stojąc przed lustrem ze szczotką.

KFC: jadalny lakier do paznokciAgencja: Ogilvy&Mather

Dość oryginalna promocja marki. Ciekawe jakim zainteresowaniem będzie cieszyć się innowacyjny produkt, jakim będzie lakier do paznokci o smaku kurczaka.

W nowej kampanii sieć restauracji KFC w Hongkongu chce wprowadzić na rynek jadalny lakier do paznokci. Specyfik zlizywany z palców ma smak kurczaka sprzedawanego w KFC.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Ogilvy & Mather. Dwie różniące się smakiem wersje jadalnego lakieru opracowała natomiast firma McCormick, która od lat dostarcza KFC mieszankę ziół i przypraw decydującą o smaku potraw oferowanych w tej sieci.

Według zapewnień KFC jadalny lakier rozprowadzony na paznokciach nie różni się od tradycyjnego lakieru, zaś w smaku ma łudząco przypominać kurczaka podawanego w KFC i nawiązywać do reklamowego hasła: „Palce lizać”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"