Reklamy tygodnia: Samsung, Plus, ShowMax (wideo)

Tym razem w naszym cotygodniowym zestawieniu najlepszych reklam znalazły się tylko i wyłącznie polskie produkcje. Są to kampanie promujące lodówki Samsung, sieć komórkową Plus i serwis VOD ShowMax.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Reklamy tygodnia: Samsung, Plus, ShowMax (wideo)

Plus: Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan z szamanem Szymonem Majewskim

Plus fajnie wykorzystał celebrytów w swojej reklamie, bo w przeciwieństwie do swoich konkurentów nie pokazuje ich jak śpiewają. Robi to w bardziej wyszukany sposób – nawiązuje do scen z programu, w którym Majdanowie razem pojawili się kilka miesięcy temu.

 

W nowej kampanii reklamowej sieci Plus wspólnie z Szymonem Majewskim występują Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan. Spot nawiązuje do udziału Majdanów w programie „Azja Express” w TVN.

Reklama pokazuje, jak Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan odwiedzają Szymona Majewskiego wystylizowanego na szamana. Starają się z nim rozmawiać po angielsku, powtarzając swoje stwierdzenia z niektórych scen z emitowanego jesienią ub.r. w TVN programu „Azja Express”, które szybko stały się popularne w internecie. Z kolei ujęcie, w którym Rozenek-Majdan próbuje sprzątać i hasło „Perfekcyjny duet” nawiązują do prowadzonego przez nią w TVN programu „Perfekcyjna pani domu”. Kampania podkreśla, że w Plusie w ramach oferty Ja+ Abonament można wykupić dwie oferty abonamentowe za 44,99 zł miesięcznie, w których w promocyjnych cenach dostępne są smartfony Huawei. Obaj użytkownicy mogą korzystać z nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci komórkowych i nawet czterech miesięcy bezpłatnego abonamentu.

Nowa akcja reklamowa Plusa będzie realizowana w telewizji, radiu, internecie (m.in. w social media), punktach sprzedaży (m.in. na ekranach w sklepach Carrefour) oraz na outdoorze

ShowMax: spot akcji z Ewanem McGregoremAgencja: Bridge2Fun, PHD, Performance Media.

Całkiem ciekawie i zachęcająco. Zwłaszcza, że głównym motywem kampanii jest pełna, kilkuminutowa wersja „Czerwonego punktu”.

Rusza właściwa odsłona kampanii reklamowej serwisu VoD ShowMax debiutującego właśnie na polskim rynku. Głównym elementem akcji jest 7-minutowa etiuda filmowa „Czerwony punkt” w reżyserii Patryka Vegi z udziałem m.in. Ewana McGregora, Olgi Bołądź, Andrzeja Grabowskiego i Piotra Stramowskiego.

Kampania rozpoczęła się w zeszłym tygodniu od 10-sekundowych spotów teaserowych utrzymanych w konwencji zwiastunów filmu akcji „Czerwony punkt”. W środę została udostępniona polska wersja płatnego serwisu VoD ShowMax i zaczęła się właściwa odsłona akcji. Głównym elementem kampanii jest pełna, 7-minutowa wersja „Czerwonego punktu”, którą można obejrzeć na ShowMax. Główną rolę gra w niej Ewan McGregor, a w pozostałych występują m.in. Olga Bołądź, Andrzej Grabowski, Tomasz Oświeciński i Piotr Stramowski, znani z ostatnich filmów Patryka Vegi, który wyreżyserował spoty do akcji.

 

Motywem przewodnim spotów jest nuda (wynikająca z piekła wyboru, lub niemożności obejrzenia czegoś ciekawego) jako stan emocjonalny generujący niebezpieczne pomysły i popychający do negatywnych w skutkach działań. Odpowiedzią i ratunkiem przed nudą jest ShowMax. W osobnych reklamach Ewan McGregor i Patryk Vega polecają poszczególne kategorie filmowe z oferty ShowMax, m.in. wybrane produkcje sensacyjne. Ogółem na potrzeby akcji przygotowano 38 spotów. W kolejnym etapie akcji, który zacznie się w marcu, weźmie udział Wojciech Smarzowski

W telewizji, kinach i internecie będą emitowane krótsze reklamy (trwające maksymalnie minutę), które zachęcają do odwiedzenia serwisu ShowMax. Działania reklamowe obejmują też outdoor i direct marketing. Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Bridge2Fun, a produkcją spotów - dom produkcyjny Opus Film. Za pozyskanie Ewana McGregora do akcji i koordynację współpracy na planie filmowym odpowiadała agencja BSS Group. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD, a działania w internecie wspiera agencja Performance Media. Bridge2Fun pozyskała to zlecenie w przetargu, wygrywając z Brasil i DDB Warszawa. - Ten projekt w pełni wykorzystał potencjał tkwiący w agencji hybrydowej i doświadczenie ludzi, którzy ją tworzą. Połączyliśmy dwa światy, reklamy i sztuki, zacierając granicę między nimi. Dzięki temu ta kampania nie jest już tylko kampanią reklamową. Stworzyliśmy wartościową treść i dzięki temu sięgamy dalej, odpowiadając na zmieniające się potrzeby odbiorców - komentuje Rafał Baran, prezes Bridge2Fun.

Samsung PolskaAgencja: Cheil Poland

Brawo za oryginalność. W dobie cyfrowej rewolucji odręcznie wykonane ilustracje wykorzystane w tej reklamie są swego rodzaju fenomenem.

Agencja Cheil Poland przygotowała dla Samsung Polska kreację kampanii promującej lodówki tej marki, wykorzystując w niej ręcznie wykonane ilustracje. Agencja współpracowała przy niej z Przemysławem Truścińskim.

grafika

Na potrzeby wąsko targowanej kampanii powstała spójna linia wizualna, wykorzystana w prasie i internecie. Ilustracje zostały wykonane odręcznie, tworząc przekaz, który ma wyróżniać się w szumie reklam sprzętu AGD. By w pełni wykorzystać potencjał kreacji, Cheil Poland współpracowało ze znanym polskim ilustratorem, Przemysławem Truścińskim.

Linia kreatywna promuje lodówki firmy Samsung. Jak tłumaczą przedstawiciele agencji, komunikacja kategorii AGD wymaga nowego i świeżego podejścia, dlatego kreacja powstała na potrzeby kampanii jest niezwykle charakterystyczna, co ma w bezpośredni sposób przełożyć się na zapamiętywalność przekazu. Za strategię komunikacji odpowiada Rafał Piasecki, koncepcję reklam stworzyli z ramienia agencji Mojca Tirš i Rafał Michałek-Czerepak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"