Droższe reklamy w TVN, za spot przy „Hipnozie” więcej niż przy „Faktach”

W cenniku reklamowym TVN na luty br. spoty są średnio kilkanaście procent droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy programie „Hipnoza”, który startuje wraz z wiosenną ramówką stacji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

TVN jako jedyny ogólnopolski nadawca telewizyjny wprowadza wiosenną ramówkę już w lutym. 12 lutego w tzw. paśmie access time startują nowe odcinki takich programów, jak „Ukryta prawda”, „Szpital”, „19+” i „Szkoła”.

Z kolei po 19 lutym na antenie TVN pojawią się premierowe odcinki takich programów, jak m.in. „Milionerzy”, „Kuchenne Rewolucje”, „Agent Gwiazdy”. 24 lutego zadebiutuje natomiast nowy program w ramówce stacji - „Hipnoza”. I to właśnie przy tej produkcji trzeba zapłacić najwięcej za reklamę - 30-sekundowy spot wyceniono na 51,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów).

Nieznacznie mniej kosztują spoty przy innych wiodących programach TVN. 45,1 tys. zł kosztuje spot przy „Kuchennych Rewolucjach” (rok temu: 37,1 tys. zł), 43,3 tys. zł natomiast trzeba zapłacić za reklamę przy wtorkowym serialu „Diagnoza”, który wraca na antenę 20 lutego br.

Marketerzy zainteresowani reklamą przy programie „Agent Gwiazdy” wydadzą na 30-sek. film 41,7 tys. zł (w ub.r. 36,9 tys. zł), a ci chcący pokazać się w bloku przy kulinarnym show „Masterchef - Najlepsi z najlepszych” (25 lutego) - 44,1 tys.zł (czyli 9,2 tys. zł więcej niż w lutym ub.r.).

Spoty przy „Milionerach” wyceniono na maksymalnie 34 tys. zł (przed rokiem 22,2 tys. zł), a przy show „Kuba Wojewódzki” -  na 26,4 tys. zł, czyli 2,3 tys. zł więcej niż w lutym ub.r.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/z-reklam-przy-programach-z-magda-gessler-tvn-zarobil-prawie-200-mln-zlotych-ile-przynosza-stacjom-cykle-z-celebrytami-top10 ##

6 lutego TVN pokaże „Galę Bestsellery Empiku 2017” - reklama przy tej transmisji kosztuje 23,3 tys. zł. Z kolei 26 lutego stacja wyemituje event „Pożar w burdelu przedstawia fabrykę patriotów” - wtedy reklama kosztuje 30,8 tys. zł.

Reklamodawcy, którzy są zainteresowani obecności przy wieczornych „Faktach”, muszą liczyć się z wydatkiem do 45,5 tys. zł na spot, który zostanie pokazany przy ich niedzielnym wydaniu i do 44,4 tys. zł przy emisji w pozostałe dni. Przed rokiem ceny te wynosiły, odpowiednio, 37,7 tys. zł i 41,2 tys. zł.

Reklamy przy serwisie sportowym wyceniono na 41,2 tys. zł w niedziele i do 38,1 tys. zł w dni powszednie (w ub.r. było to odpowiednio: 30 tys. zł i 32,4 tys. zł). Natomiast emisja spotu przy prognozie pogody to koszt rzędu 39,5 tys.zł w niedzielny wieczór i 34,7 tys. zł od poniedziałku do piątku (przed rokiem było to: 27,5 tys. zł i 28,6 tys. zł).

TVN Media ogłosiło cennik na luty równocześnie z biurem reklamy TVP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu