Reklamy w TVN najdroższe przy „Faktach” i „Na Wspólnej”

W styczniowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy „Faktach” i serialu „Na Wspólnej”. Ogółem ceny reklam są średnio o 6 proc. niższe niż rok temu.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

W styczniu TVN nie będzie pokazywać żadnego ze swoich najpopularniejszych programów rozrywkowych, dlatego w cenniku reklamowym stacji najdroższe jest wieczorne pasmo informacyjno-serialowe. I tak za spot przy „Faktach” (wszystkie podane stawki to ceny netto reklam 30-sekundowych) trzeba zapłacić 31,9 tys. zł (emisja od poniedziałku do piątku) lub 32,6 tys. zł (emisja w weekendy). Rok temu taka reklama kosztowała, odpowiednio, 33,1 i 33,4 tys. zł.

Z kolei cena spotu przed serwisem sportowym wynosi obecnie 25,9 zł (emisja w dni powszednie) i 26,9 tys. zł (emisja w weekendy), czyli odpowiednio 2,2 i 2,6 tys. zł mniej niż przed rokiem. Za reklamę przed prognozą pogody trzeba wydać 22,7 tys. zł (dni powszednie) lub 25,3 (weekendy), podczas gdy w styczniu br. można ją było kupić za 23,8 lub 24,5 tys. zł.

Najdroższy spot przy serialu „Na Wspólnej” kosztuje obecnie 27 tys. zł, czyli o 1,9 tys. zł mniej niż w cenniku sprzed roku. Za reklamę przy „Heli w opałach” trzeba zapłacić najwyżej 20,2  tys. zł, podczas gdy za spot przy emitowanej w tym paśmie w styczniu br. „Niani” trzeba było wydać maksymalnie 17,5 tys. zł.

Z kolei reklama przy filmach pokazywanych jako pierwsze w piątkowym cyklu „Superkino” kosztuje od 17,6 do 20,2 tys. zł. Według cennika sprzed roku za spot w tym paśmie trzeba było zapłacić od 18,2 do 29,1 tys. zł.

Ogółem w ofercie reklamowej TVN na styczeń 2011 średnia cena 30-sekundowego spotu wynosi 9 328 zł. Rok temu taka reklama kosztowała przeciętnie 9 926 zł. Oznacza to obniżkę o 6 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą