Reklamy z Evą Longorią i stolicami mody promują otwarcie CH Posnania

Ruszyła przygotowana przez agencję FCB Warsaw kampania reklamowa wspierająca otwarcie centrum handlowego Posnania (Apsys Polska). W akcji weźmie udział aktorka Eva Longoria.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Reklamy przedstawiają Posnanię jako miejsce zdecydowanie wykraczające poza ramy tradycyjnego centrum handlowego - stworzone z myślą o potrzebach i stylu życia współczesnych poznaniaków będące nie tylko miejscem zakupów, ale odpoczynku i ciekawych doświadczeń.

grafika
grafika

Kampania obejmuje outdoor, spoty radiowe, prasę i działania w internecie Faza otwarciowa obejmuje dwa etapy: teasery i odsłonę właściwą z Evą Longorią, która będzie specjalnym gościem na otwarciu. Działania potrwają do końca października.

grafika

Agencja FCB realizuje dla CH Posnania działania z zakresu ATL, BTL i projekty niestandardowe. W zakresie eventów Posnanię obsługuje agencja Walk.

grafika

FCB Warsaw jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii, projektów i nadzór produkcyjny nad realizacją i sesją zdjęciową. Agencja wygrała przetarg na obsługę reklamową tego klienta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela