Rekord internetowej kampanii "Auto Sukcesu"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

We wtorek 23 lipca, Axel Springer Polska, wydawca "Auto Sukcesu", przeprowadził jednodniową kampanię promocyjną w komunikatorze Gadu-Gadu. Rezultaty kampanii przerosły oczekiwania twórcą kampanii. Koszt wciągnięcia internauty do gry wyniósł 2,5 gr, natomiast ściągnięcia internauty na serwis 7,5 gr, co jest zdaniem przedstawicieli Adnet.pl rekordem w polskim internecie.

Jak każdy sukces, tak i ten ma wielu ojców. Pierwszy to dom mediowy MediaCom i jego dział mediów interaktywnych - Beyond Interactive, który kampanię zaplanował, zajmował się zakupem mediów oraz opracował koncepcję i wykonał omawiany baner.

- Faktem jest, iż cała linia kreacyjna została przygotowana z uwzględnieniem specyfiki produktu oraz grupy docelowej. Dodatkowo baner na Gadu-Gadu odróżniał się tym, że zmieniona została perspektywa gry, oraz zliczane były punkty za udane minięcie przeszkód, co miało zachęcić Internautę by wszedł w interakcję nie tylko z reklamą, ale również z innymi użytkownikami Gadu-Gadu, komentując swoje wyniki. Jak widać po efektach tej kampanii przygotowanie dodatkowej kreacji specjalnie na Gadu-Gadu miało uzasadnienie - Sebastian Tereszczenko, Interactive Media Specialist w Beyond Interactive.

Drugi to wydawnictwo Axel Springer Polska, wydawca Auto Sukcesu, który uwierzył w Gadu-Gadu i zdecydował się zainwestować w dodatkową kreację.

- Kampania zaproponowana przez Beyond Interactive jest doskonałym połączeniem kreacji i planowania. Już na początku kampanii mini-gra cieszyła się wyjątkowym uznaniem wśród Internautów, zwykle krytycznych wobec wyskakujących na ekranie reklam.

Dlatego tez zdecydowaliśmy się przeznaczyć część budżetu na komunikator Gadu-Gadu, który oferuje dobry zasięg, dociera do dużej części naszej grupy docelowej i gwarantuje stałą ekspozycje banera - Michal Ferlas, Brand Manager .

Trzeci to internetowa sieć reklamowa Ad.net, która od wielu miesięcy propaguje zalety Gadu-Gadu jako nośnika reklamowego,

- Niektórzy twierdzą, że banery są nieskuteczne, że cały Internet nie nadaje się do reklamy, inni mówią, że Internet może i jest skuteczny, ale jest zbyt drogi lub, że tym medium to nie da się zbudować zasięgu. Dzięki takim kampaniom możemy im wszystkim powiedzieć - nie macie racji - Krzysztof Łada, Account Manager w Ad.net S.A.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"