Tegoroczne wakacje były najlepsze w historii dla radia RMF FM i Radia Zet. Tymczasem, rok do roku, sporo straciła radiowa "Jedynka" - wynika z najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.
Udział w rynku słuchalnościIII kwartał 02III kwartał 03III kwartał 04RMF22.23%23,69%24,0%Zet17.94%18.56%20,7%PR 118.86%16.89%15,7%PR 34.26%4,75%5,2%
Zasięg DziennyIII kwartał 02III kwartał 03III kwartał 04RMF24.80%28,51%30,1%Zet20.52%23.80%26,2%PR 118.39%18.15%18,1%PR 35.28%6,08%6,7%
Porównując najnowsze badania (lipiec-wrzesień 2004) z okresem czerwiec-sierpień 2004, warto odnotować, że mniejszy udział w rynku zanotowało RMF, Radio Zet i Pr 1 a zyskała tylko "Trójka".
VI-VIII.2004VII-IX.2004RMF24,5%24,0%ZET20,8%20,7%PR-115,8%15,7%PR-35,1%5,2%












