Najwięcej widzów we wrześniu 2005 roku zyskała telewizja TVN i TVP 2 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Liderem na rynku pozostaje TVP 1, która jednak traci widzów w każdej z najważniejszych zaprezentowanych poniżej grup docelowych. Maleją również udziały w rynku telewizji Polsat.
Gdy traci TVP i Polsat, zyskują TVP 2 i TVN. Telewizyjna "Dwójka" w grupie '4+'' "16-49' i '16-49 miasta' (w porównaniu do analogicznego okresu 2004 roku) zyskała ponad 2 proc.
Rekordowe wyniki zanotowała również telewizja TVN. Stacja kierowana przez Piotra Waltera w stosunku do analogicznego okresu 2004 roku zyskała 1,2 proc. udziału w rynku (grupa 4+). Jeszcze lepsze wyniki TVN notuje w grupie docelowej (16-49 miasta), gdzie wzrost wyniósł aż 3,71 proc.
Wrześniowe wyniki TVN są najlepsze w historii stacji, która wczoraj obchodziła ósme urodziny.

wrzesień-2005wrzesień-20044+TVP123,00%TVP123,60%TVP221,79%TVP219,73%Polsat17,18%Polsat17,74%TVN15,51%TVN14,31%TVP 3 tot.5,20%TVP 3 tot.5,09%TV42,13%TV43,00%RTL7/TVN71,68%RTL7/TVN72,08%TVN241,46%TVPolonia1,27%TVPolonia0,98%TVN241,09%CN/TCM0,89%CN/TCM0,95%Jetix/FoxKids0,50%Jetix/FoxKids0,81%Polsat20,48%Discovery0,51%Eurosport0,46%VIVA0,48%ZigZap0,46%PULS0,46%Discovery0,45%Eurosport0,46%16 - 49TVP220,70%Polsat20,66%Polsat19,66%TVP120,65%TVP119,49%TVP218,01%TVN17,47%TVN15,82%TVP 3 tot.4,21%TVP 3 tot.3,98%TV42,37%TV43,69%RTL7/TVN71,92%RTL7/TVN72,37%TVN241,39%TVPolonia1,19%TVPolonia0,85%TVN240,95%CN/TCM0,70%CN/TCM0,75%VIVA0,55%VIVA0,71%Discovery0,54%Discovery0,56%Polsat20,54%Jetix/FoxKids0,53%Eurosport0,40%Tele50,47%Hallmark0,39%Polsat20,45%16-49 miastaTVN23,36%TVN19,65%TVP216,43%Polsat16,86%Polsat15,40%TVP115,98%TVP114,44%TVP213,98%TVP 3 tot.4,15%TV43,91%TV43,06%TVP 3 tot.3,87%RTL7/TVN72,47%RTL7/TVN73,26%TVN241,71%TVN241,53%CN/TCM1,09%TVPolonia1,42%TVPolonia1,02%CN/TCM1,27%Polsat20,81%MTV1,01%Discovery0,74%VIVA0,85%MTV0,72%Jetix/FoxKids0,81%Hallmark0,65%Tele50,79%VIVA0,60%Discovery0,75%











