Średnia oglądalność trzech ostatnich spotkań (Chorwacja -Polska, Polska - Dania, Francja - Chorwacja) wyniosła 5,7 mlnwidzów (udział 35,4%).Natomiast średnia oglądalność wszystkichmeczów transmitowanych na TVP 2 ukształtowała się na poziomie 3,8mln widzów (udział 25,8%).
Meczami mistrzostw świata w piłce ręcznej głównie pasjonowalisię panowie, którzy stanowili 59% fanów piłki ręcznej (41%stanowiły panie). Przeciętny widz miał powyżej 40 roku życia ipochodził ze wsi lub małego miasta.
Wpływy z reklam i plansz sponsorskich emitowanych przytegorocznych transmisjach na TVP 2 wyniosły 6 mln złotych. Zreklamy w telewizji skorzystało 90 reklamodawców. W sumiewyemitowanych spotów i plansz sponsorskich było 393. Największymireklamodawcami mistrzostw byli Procter & Gamble, PKO BP,Reckitt Benckiser.
Powyższe ceny są danymi cennikowymi i nie uwzględniają rabatów.Wszystkie dane za AGB Nielsen Media Research.












