Liderem kanałów tematycznych w czerwcu 2010 roku była telewizja TVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z 2009 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału w rynku o 1,56 punktu proc. do poziomu 4,87 proc.. Drugi kanał w rankingu – Disney Channel – stracił 0,06 punktu proc. (0,98 proc.), utrzymując pozycję lidera kanałów dla dzieci (za nim Mini Mini i Cartoon Network).
Liderem w segmencie kanałów sportowych był TVP Sport, który miał 0,43 proc. udziału w rynku (0,23 proc. przed rokiem) - za nim w zestawieniu znalazł Polsat Sport (0,40 proc.) i Eurosport .
Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali Vivę Polska 0,70 proc. widowni (0,73 proc. w tym samym miesiącu 2009 r.). Za nią znalazły 4 fun TV i MTV Polska.
Najchętniej oglądanym kanałem filmowym był AXN (spadek z 0,81 proc. do 0,74 proc.). Drugie miejsce należało do kanału Kino Polska, a pierwszą trójkę uzupełnił Ale kino z wynikiem 0,35 proc..

Na czele stacji dokumentalno-przyrodniczych znalazł się kanał Discovery, który z udziałem wynoszącym 0,46 proc. Wyprzedził stację Discovery World (0,35 proc. udziału) oraz Discovet Science (0,26 proc. udziału).
Liderem na rynku kanałów lifestylowych był TVN Style przed TVN Turbo (odpowiednio 0,46 proc. i 0,41 proc. udziału w rynku).
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, na pozycji lidera wzmocniła się telewizja TVN24.
W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24 przed kanałem dla dzieci Mini Mini.











