Liderem rynku telewizyjnego w lipcu 2006 roku była "Jedynka" - wynika z najnowszych z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku TVP 1 zanotowała spadek udziału w rynku o 0,63 proc. Druga w rankingu TVP 2 straciła 1,11 proc.
Trzecia miejsce utrzymała telewizja Polsat (spadek o 0,31 proc.) a na czwartym pozostała telewizja TVN wzrost o 0,29 proc.
Lipiec był rekordowy dla informacyjnej telewizji TVN 24, która zanotowała wzrost udziału w rynku z 1,40 proc. rok temu do poziomu 2,61 proc. obecnie. grupa 4+lipiec 2006lipiec 2005ChannelSHR %ChannelSHR %TVP124,22%TVP124,85%TVP220,05%TVP221,16%Polsat15,56%Polsat15,87%TVN13,73%TVN13,44%TVP36,02%TVP36,32%TVN242,61%TV42,09%TV42,10%TVN71,42%TVN71,29%TVN241,40%TVPolonia0,97%TVPolonia1,22%Jetix/FoxKids0,87%Eurosport0,91%CN/TCM0,86%CN/TCM0,85%VIVA0,62%Jetix/FoxKids0,57%Polsat20,58%Discovery0,54%Discovery0,55%Polsat20,46%PULS0,52%VIVA0,44%

W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycję lidera umocniła TVP 1.
2006 2005ChannelSHR %ChannelSHR %TVP121,85%TVP121,78%TVP219,07%TVP219,68%Polsat18,31%Polsat18,67%TVN14,48%TVN14,67%TVP34,44%TVP34,88%TV42,43%TV42,35%TVN241,99%TVN71,57%TVN71,47%TVN241,31%VIVA0,97%TVPolonia1,13%TVPolonia0,87%Eurosport0,94%Discovery0,81%VIVA0,74%CN/TCM0,65%CN/TCM0,73%TVN Style0,59%Discovery0,62%AXN0,56%TVN Turbo0,59%Polsat20,55%Polsat20,56%
W grupie 16-49 (miasta) liderem pozostała TVP 1. 2006 2005ChannelSHR %ChannelSHR %TVP119,53%TVP119,50%TVN16,19%TVP217,12%Polsat16,10%Polsat16,55%TVP216,02%TVN16,12%TVP34,25%TVP34,76%TVN242,67%TV42,59%TV42,42%TVN72,08%TVN71,95%TVN241,79%VIVA1,31%TVPolonia1,52%TVPolonia1,25%Eurosport1,31%Discovery1,07%VIVA1,03%CN/TCM0,87%CN/TCM0,93%AXN0,78%Discovery0,81%TVN Style0,78%Polsat20,76%MTV0,77%TVN Turbo0,70%











