Rekordowy rok Universalu. Studio zarobiło ponad 5,5 miliarda dolarów

Szefostwo studia Universal na długo zapamięta rok 2015. Nigdy na konta wytwórni nie wpływało tyle dolarów, a mamy dopiero koniec sierpnia.

megafon.pl / pr
megafon.pl / pr
Udostępnij artykuł:
Rekordowy rok Universalu. Studio zarobiło ponad 5,5 miliarda dolarów

Na początku sierpnia Universal pochwalił się, że zarobił w tym roku 5,53 miliarda dolarów. Wytwórnia nadal przelicza swoje wpływy. Okazuje się, że studio ustanowiło właśnie kolejny rekord - wysokości wpływów z dystrybucji poza USA. W ciągu niecałych 9 miesięcy wyniosły one 3,78 miliarda dolarów.

Sukces ten Universal zawdzięcza przede wszystkim takim tytułom, jak "Szybcy i wściekli 7" w reżyserii Jamesa Wana i z ostatnią kreacją zmarłego tragicznie w trakcie zdjęć Paula Walkera, a także "Jurassic World" Colina Trevorrowa z Chrisem Prattem, Bryce Dallas Howard, Indominusem rexem, T-rexem i welociraptorami w rolach głównych. Swoje dolary dołożyły też takie tytuły, jak "Minionki" i "Pięćdziesiąt twarzy Greya".

Poniżej dokładne liczby*"Szybcy i wściekli 7" - 1,162 miliarda dolarów z dystrybucji poza USA; 351 milionów dolarów w USA"Jurassic World" - 983,5 miliona dolarów poza USA; 639,5 miliona dolarów w USA"Pięćdziesiąt twarzy Greya" - 404,1 miliona dolarów poza USA, 166 milionów dolarów w USA"Minionki" - 670,2 miliony dolarów poza USA; 319 milionów dolarów w USA

*Dane z dystrybucji poza USA za "Variety", dane z dystrybucji w USA za Mojo Box Office

Wszystko wskazuje na to, że Universal zamknie 2015 z jeszcze lepszym wynikiem finansowym, gdyż po kolei wprowadza następne oczekiwane tytuły - "Everest", "Crimson Peak. Wzgórze krwi" oraz okupujący od dwóch tygodni szczyt box office w USA "Straight Outta Compton".

megafon.pl / pr
Autor artykułu:
megafon.pl / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii