Udział liderującej TVP1 w okresie od 10 do 16 czerwca 2013 roku wzrósł o 3,83 pkt. proc. do 15,66 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Drugie miejsce należało do TVN, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,94 pkt. proc. do 12,55 proc. Z miejsca pierwszego na ostatnią lokatę podium spadł Polsat, którego wynik wyniósł 11,03 proc., po spadku o 3,00 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2, która już drugi tydzień z rzędu zanotowała najsłabszy średni tygodniowy udział w historii prowadzenia pomiarów telemetrycznych (7,89 proc., w dół o 0,18 pkt. proc.).
Bardzo wysokimi udziałami pochwalić się może aż siedem kanałów: zajmująca 6. pozycję TVN24, której średni tygodniowy wynik wyniósł 3,68 proc. po wzroście o 0,24 pkt. proc., znajdujące się oczko niżej TVP Info (3,28 proc., do góry o 0,08 pkt. proc.), będąca na 8. miejscu stacja TV Puls (3,23 proc., + o 0,26 pkt. proc.), plasująca się na 11. pozycji TVP Polonia (1,19 proc., + o 0,47 pkt. proc.), znajdująca się oczko niżej TTV (1,11 proc., + o 0,05 pkt. proc.), będąca na 14. miejscu stacja Puls 2 (1,00 proc., + o 0,04 pkt. proc.) oraz zajmujący 20. lokatę kanał TVP Rozrywka (0,74 proc., + o 0,16 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansowała TVN, która jednak straciła tutaj 1,05 pkt. proc. do 13,80 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 3,17 pkt. proc. do 12,56 proc. Ostatnia lokata podium należała do TVP1 (wzrost udziału o 2,64 pkt. proc. do poziomu 11,07 proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu (5,62 mln widzów) cieszyła się wyemitowana przez TVP1 Gala Jubileuszowa 50. KFPP w Opolu.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 10.06.2013 - 16.06.2013 - grupa 4+
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 10.06.2013 - 16.05.2013 - grupa 16-49











