Enter to nie tylko nowa szata graficzna. Dużym zmianom poddana została przede wszystkim zawartość samego pisma, dostosowana do nowej grupy docelowej.
„Do tej pory Enter kojarzony był głównie z tematyką komputerową. Nowa odsłona przynosi czytelnikom szereg informacji z zakresu technologii, gadżetów, gier komputerowych, internetu, a także aktualny przegląd rynku. Między innymi na te zmiany pragniemy zwrócić uwagę potencjalnemu czytelnikowi” – mówi Leszek Kobyliński, dyrektor wydawniczy magazynu Enter.
Key Visual kampanii, przygotowany przez agencję GonnaBe, oparty został na haśle „Bigger, Better, Enter”, któremu towarzyszy jaskrawe czerwone tło i okładka nowego magazynu.
Działania promocyjne obejmą swoim zasięgiem telewizję, radio, internet, prasę branżową oraz outdoor. W media planie znalazły się między innymi takie pozycje jak TVN, TVP 3, MTV, Canal+ Sport, Viva, Planete, Hallmark, Media Marketing Polska, Gadu Gadu, Wirtualna Polska oraz Onet.

Obsługą klienta z ramienia agencji zajmuje się Account Manager Agata Kaczor. Dla magazynu pracuje także zespół GonnaBe pod kierunkiem Creative Directora Rafała Korulczyka. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media. Całość działań ze strony magazynu Enter koordynuje dyrektor wydawniczy Leszek Kobyliński.
listopad20062005ZKDPSprzedaż ogólemPC Format 16154714585Komputer Świat (dwutygodnik)10018896453CD Action8783088266PC World Komputer5666946834Chip5582057571Click5010961983Komputer Świat Gry3739141305Play2308530905Chip Komputer Test2093623004Enter CD1787524924











