W Nais Renata Hendel będzie odpowiadać za strategię i wszystkie działania sprzedażowe. Wcześniej była odpowiedzialna za nadzór nad sprzedażą agencyjną oraz bezpośrednią w Gazeta.pl, pracowała także jako dyrektor sprzedaży w GoldenLine. Od października br. jest tam doradcą w obszarze sprzedaży i produktu.
Przez wiele lat była związana z Agorą, gdzie zarządzała m.in. zespołem sprzedaży w GazetaPraca.pl, pracowała w dziale strategicznym jako doradca dla klientów kluczowych z branży IT/telekom. Wcześniej w dziale projektów specjalnych tworzyła niestandardowe rozwiązania w „Gazecie Wyborczej" oraz pierwsze projekty crossmediowe.
Nais.pl to platforma SaaS dla małych i średnich firm. Narzędzie ma pomagać zarządzać managerom firm benefitami dla pracowników. Wspiera też firmy, które innowacyjnie budują relacje z pracownikami. W 2018 roku platforma została uznana jednym ze 100 najciekawszych startupów na European Start-up Days.












