Historia miłości lesbijek w spocie na 30-lecie Renault Clio (wideo)

Koncern Renault rozpoczął kampanię z okazji 30-lecia wprowadzenia modelu Renault Clio do sprzedaży. W sentymentalnym filmie pokazuje nie tylko, jak zmieniał się w ciągu trzech dekad samochód, ale też jak ewoluowała kultura i społeczeństwo. Autorem reklam jest Publicis.Poke.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Trwający ponad dwie minuty spot opowiada o wpływie francuskiej marki samochodowej na całe życie 15 mln posiadaczy Renault Clio. Sentymentalny film przygotowany przez agencję Publicis.Poke pokazuje ewolucję projektu znanego pojazdu na tle szybko zmieniającej się kultury i społeczeństwa.

Kampania przedstawia historię miłości dwóch kobiet, która rozkwitła w wyniku „francuskiej wymiany” w latach 90. XX wieku, a każdego roku tej podróży wizualizowana jest inna wersja Renault Clio. W ostatnim ujęciu bohaterki pojawiają się z dzieckiem pochodzącym z małżeństwa jednej z nich.

Adam Wood, dyrektor marketingu w Renault UK powiedział: - Renault przybliża ludzką pasję do życia poprzez nasze samochody. Chcieliśmy humanizować i świętować nie tylko trzydzieści lat rozwoju Renault Clio, ale także postęp w kulturze, społeczeństwie i życiu w tym czasie. Renault Clio wpisuje się w dzisiejsze czasy, jak zawsze.

Wiosną 2020 roku koncern Renault planuje wprowadzenie hybrydowego modelu Renault Clio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"