Renault marką najsilniej kojarzoną z Robertem Kubicą

Ponad połowa polskich internautów kojarzy firmę Renault jako sponsora Roberta Kubicy – wynika z sondażu Pentagon Research. Prawie co piąty respondent wskazuje w tym kontekście RedBull.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

53 proc. Polaków korzystających z internetu przypisuje Renault jako sponsora Roberta Kubicy, natomiast 72 proc. wie, że jeździ on w bolidzie tej firmy. 19 proc. ankietowanych kojarzy z Kubicą markę RedBull, natomiast nieco więcej niż 10 proc. – BMW, Total i N-Gine. Warto przypomnieć, że ten ostatni brand polski kierowca promuje od stosunkowo niedawna (więcej). Prawie co piąty respondent nie kojarzy żadnego sponsora Roberta Kubicy.

grafika

Badanie rozpoznawalności sponsorów Roberta Kubicy zostało zrealizowane w dniach 24-25 kwietnia przez agencję Pentagon Research we współpracy z portalem Wirtualna Polska. Ankieta objęła grupę reprezentatywną dla dorosłych Polaków korzystających z internetu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów