Reorganizacja w OmnicomMediaGroup

Po zakończeniu współpracy z Polską Telefonią Cyfrową bylipracownicy zespołu obsługującego tego klienta w ramach domumediowego Optimum Media OMD objęli nowe obowiązki w strukturachpozostałych spółek i działów specjalistycznych OmnicomMediaGroup.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W związku z wygraniem jesienią 2008 dużego budżetu Renault częśćzespołu wzmocni pozostałe teamy Optimum Media OMD, pozostalipracownicy podejmą pracę dla klientów w domu mediowym MacroscopeOMD. Szef zespołu, Paweł Jagiełło, obejmie współprowadzenie OMGDigital wraz z Marcinem Węgrzynkiem. Każdy z nich odpowiedzialnybędzie za inny obszar prowadzenia biznesu i rozwijania działu.

Andrzej Descours jako senior account pozostanie w Optimum MediaOMD przechodząc do zespołu Katarzyny Wasiluk, gdzie obejmie teampracujący dla Nissana. Pozostali klienci tego zespołu to m.in.:Henkel, Storck, Lotos, Leroy Merlin, Chipita.

Jako account dla nowego klienta Optimum Media OMD - Renault,wróciła do agencji Monika Stanke-Rusin, która pokieruje zespołemtego klienta w ramach teamu Małgorzaty Baranowskiej - dyrektorzarządzającej Optimum Media OMD, pełniącej również obowiązki groupaccount directora tego zespołu, pracującego ponadto Klientów:Henkel oraz Sony.

Kilku media plannerów z zespołu PTC pracuje w zespole AgnieszkiWichowskiej, który obsługuje m.in.: Johnson&Johnson, BerlinChemie, Heinz, BGŻ czy Generali.

Do Macroscope OMD przechodzi Witold Adamski, media planner,który będzie planował telewizję dla Walmarku w zespole RobertaPlesko, w którym obsługiwani są ponadto Klienci: McDonald's,Perfetti van Melle, Deutsche Bank, Tikurilla (TBD).

Mariusz Kozioł, Senior Media Planner z ponad ośmioletnimdoświadczeniem w planowaniu radia, wzmocni zespół Easymedia.Mariusz będzie pracował dla obecnych klientów Easymedia, jakrównież będzie zaangażowany w zdobywanie nowych.

Jedynie Marzena Zielińska, account manager w dotychczasowymzespole PTC po ponad pięciu latach pracy w Optimum Media OMDzdecydowała się na zmianę i podjęcie pracy po stronie klienta zbranży hi-tech.

Mimo utraty jesienią 2008 roku dwóch dużych Klientów z portfolioOmnicomMediaGroup zarząd Grupy zapewnił pracę zarówno pracownikomzespołu Polskiej Telefonii Cyfrowej, jak i obsługującym do jesieni2008 r. w PHD Poland Unilevera negocjując z powodzeniem gwarancjęzatrudnienia wszystkim osobom przechodzących wraz z tym Klientem donowej agencji.

Wbrew pogłoskom nt. obecnie zniżkowej kondycji PHD Poland poprzekazaniu największego klienta do innego domu mediowego w ramachmiędzynarodowej marki OMD, kilkuosobowy zespół pracuje aktualniedla takich Klientów jak: BMI Baby, Plannja, Maersk czy Bridgestone.Jest także zapraszany do udziału w przetargach, a zatem stara się onowe biznesy podtrzymując stabilną w obecnej formie pozycję markiPHD na rynku.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"