Reporter powiększył dział marketingu

Firma Reporter, właściciel marki odzieżowej Reporter, zwiększył zespół i budżet marketingowy.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Do zespołu marketingu dołączył w grudniu Marcin Gieracz - twórca nowej strategii marketingowej i idei dla marki Reporter (wcześniej Product Manager marki House).

Nową osobą jest także Marek Szostak, który zajmie się PR-em marki (wcześniej min. Profi-Lingua, TVP SA, Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego)

- Firma w roku 2007 postawi na wyraźne zmiany wizerunkowe, którym ma pomóc trzykrotnie zwiększony budżet na media - informuje Marek Szostak.

Obecnie  Reporter wybiera agencję reklamową i dom mediowy do obsługi marki w 2007 roku, które związane są ze zmianę wizerunku marki, rebrandingiem salonów, zmianą grupy docelowej klientów z 19-25 lat na 25+ oraz dwiema dużymi kampaniami reklamowymi planowanymi na przyszły rok.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji