Responsywna, przejrzysta i elegancka – nowa witryna DoRzeczy.pl

Przejrzysta, intuicyjna, o prostej i logicznej nawigacji – taka jest nowa witryna DoRzeczy.pl. Służy przede wszystkim promowaniu treści z najnowszych wydań tygodnika „Do Rzeczy”, miesięcznika „Historia Do Rzeczy” oraz ich autorów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wraz z oddaniem do użytku nowej witryny, publicyści „Do Rzeczy” zyskali wygodne i skuteczne narzędzie komunikacji z czytelnikami. Strona jest powiązana z serwisami społecznościowymi: Facebook, Twitter, Google+, You Tube, LinkedIn, Pinterest. Oprócz linkowania do swoich profili w serwisach społecznościowych, na nowej stronie autorzy mają możliwość linkowania do stron internetowych, blogów, Księgarni Do Rzeczy, Salonu24, TV Republika oraz Radia Wnet. Komentarze pod artykułami są powiązane z serwisem Facebook, przez co autorzy komentarzy nie są anonimowi. Na stronie jest również Kalendarium – kalendarz wydarzeń, debat, spotkań i wieczorów autorskich poszczególnych autorów związanych z „Do Rzeczy”.

„W tej chwili to jedna z najbardziej przejrzystych i przyjaznych witryn w polskim Internecie. Z jednej strony pokazuje to co najważniejsze w tygodniku, z drugiej pozwala uczestniczyć w ważnych, publicznych debatach. Elegancja i styl nie do pobicia!” – ocenia Paweł Lisicki, redaktor naczelny tygodnika „Do Rzeczy”. 

„Naszym zamiarem nie było tworzenie kolejnego portalu czy serwisu internetowego. Strona DoRzeczy.pl służy dwóm celom:  żywej komunikacji autorów z Czytelnikami oraz promocji autorów. Siłą Do Rzeczy są znane nazwiska publicystów i oryginalne, wyraziste treści. Staraliśmy się nie popsuć przyjemności czytania: tytuły są duże, a podstrony z artykułami przejrzyste. Wkrótce będziemy dodawali kolejne funkcjonalności” – podkreśla Jerzy Szulwic, który odpowiada za rozwój nowych mediów w PMPG.

Nowa witryna DoRzeczy.pl jest responsywna, automatycznie dostosowuje się do rozdzielczosci urzadzenia na jakim jest ogladana. Dzięki temu można ją wygodnie czytać zarówno na monitorze komputera, jak i na tablecie i smartfonie, bez względu na wielkość ich wyświetlacza.

Wraz z uruchomieniem nowej witryny DoRzeczy.pl, na www uruchomiono również podstronę przeznaczona do promocji miesięcznika „Historia Do Rzeczy” (www.historia.dorzeczy.pl). Jednocześnie „Historia Do Rzeczy” została również udostępniona w systemie e-wydań wydawcy (ewydanie.historiadorzeczy.pl), umożliwiającym łatwe przeglądanie wydania na wszystkich nośnikach bez względu na format. W tym samym formacie dostępny jest również tygodnik „Do Rzeczy” (http://ewydanie.dorzeczy.pl/).

To uzupełnia ofertę cyfrowych wydań zarówno tygodnika „Do Rzeczy”, jak i miesięcznika „Historia Do Rzeczy”, które już wcześniej były dostępne u dystrybutorów e-prasy oraz w aplikacjach na urządzenia mobilne.

Strona DoRzeczy.pl została zaprojektowana i wykonana przez zespół rozwoju oprogramowania Platformy Mediowej Point Group.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele