Richard Morris będzie odpowiedzialny za kierowanie strategią wszystkich agencji grupy na wszystkich rynkach w regionie EMEA, w tym UM, Initiative i Mediahub. Równocześnie zachowa dotychczasową odpowiedzialność za działalność w Wielkiej Brytanii, którą to funkcję pełnił od 2020 roku.
- Richard jest wybitnym i wizjonerskim liderem, który odzwierciedla naszą kulturę opartą na ludziach, wartości naszej firmy i naszą wizję. Jak wie każdy, kto z nim pracował, wniesie on pokorę i ciepło do tej nowej roli – prowadząc nasze zespoły w regionie EMEA przez kolejną fazę rozwoju – zapewniając, że stworzymy światowej klasy zintegrowaną i opartą na współpracy ofertę dla naszych klientów oraz inspirujące, ekscytujące i odnoszące sukcesy miejsce pracy dla wszystkich naszych zespołów - powiedział Jim Hytner, global chief operating officer w IPG Mediabrands,

Richard Morris zastępuje Christiana Johansena, który był CEO od 2020 roku i teraz przenosi się do McCann Worldgroup, części IPG, jako chief client officer na Europę i Wielką Brytanię oraz global business lead emerging clients. Na nowym stanowisku skupi się na budowaniu silnych partnerstw biznesowych i dostarczaniu kreatywnych rozwiązań opartych na współpracy dla obecnych klientów regionalnych McCann Worldgroup oraz nowych klientów globalnych.











