Rimmel London rezygnuje z usług JWT, stawia na Laird+Partners

Po 14 latach współpracy marka Rimmel London zrezygnowała z usług agencji JWT London i zatrudniła do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego nowojorską agencję Laird+Partners.

km
km
Udostępnij artykuł:

Agencja Laird+Partners została zatrudniona przez Rimmel London bez postępowania przetargowego. Starała się ona o budżet marki w 2009 roku, ale wówczas przegrała rywalizację z JWT (więcej na ten temat).

Laird + Partners jest także odpowiedzialna za dużą część reklamowego budżetu firmy Coty, która jest właścicielem marki Rimmel London.

Wartość globalnego budżetu reklamowego Rimmel London szacuje się na około 113 milionów dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"