Nowe rozwiązanie ma zapewnić wysoki zasięg, częsty kontakt użytkowników z prezentowanym przekazem reklamowym oraz możliwość zakupu w modelu tylko za widoczne odsłony. Oferta „Onet Play” jest oparta na trzech głównych wariantach: Contacts, Reach oraz Reach Platinium.
„»Onet Play« to bardzo ważny element oferty reklamowej wideo Ringier Axel Springer Polska. Nowe rozwiązanie pozwala naszym klientom na uzupełnienie kampanii telewizyjnych oraz na zbudowanie w krótkim czasie wysokiego zasięgu kampanii realizowanych w formie spotów. W tym celu udostępniamy naszym partnerom biznesowym najbardziej prestiżowe przestrzenie reklamowe, dostępne jedynie w bezpośredniej sprzedaży. Oferta »Onet Play« to kolejny element, uzupełniający naszą ofertę premium, w którym łączymy wysokie zasięgi serwisów z portfolio Ringier Axel Springer Polska z otoczeniem wiarygodnych treści i jakościowym kontekstem oraz ekosystemem reklamowym skupiającym uwagę użytkowników. »Onet Play« to produkt, który staje się realną i jakościową alternatywą dla rozwiązań reklamowych ofertowanych przez platformy społecznościowe” – mówi cytowany w komunikacie Mariusz Wąsiński, CSO RAS Polska.

Trzy warianty oferty „Onet Play”
W ramach „Onet Play” Klienci mogą skorzystać z trzech dostępnych wariantów oferty: Contacts, Reach oraz Reach Platinium.
Na pierwszy z wariantów, Contacts, składa się 8 pakietów umożliwiających osiągnięcie od 1 do nawet 10 mln kontaktów z reklamą wideo w okresie od tygodnia do miesiąca. W ramach tego wariantu oferty, spoty są prezentowane w całym ekosystemie serwisów Ringier Axel Springer Polska m.in. na stronie głównej Onetu, na stronach artykułowych w kanale desktop oraz mobile. To rozwiązanie dające gwarancję obecności na stronie głównej Onet.pl, które pozwala budować klientom szerokie dotarcie do użytkowników Ringier Axel Springer Polska, sięgające nawet setek milionów kontaktów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/onet-premium-platne-serwisy-bez-reklam-cena-jak-pobrac-ios-apple-newsweek-przeglad-sportowy-forbes-auto-swiat-komputer-swiat,7170050615613569a ##

Drugim wariantem oferty „Onet Play” jest Reach, który wspiera działania reklamowe klientów, dzięki wysokiemu dziennemu zasięgowi - od 1 do 3 mln internautów.
Natomiast w ramach wariantu Reach Platinium zostaje udostępniony największy dostępny format reklamowy wideo premium, który dociera do 1 mln użytkowników dziennie.
W każdym z wariantów oferty „Onet Play”, budowanie zaangażowania odbiorców można osiągnąć poprzez emisje 6 lub 15 sekundowych spotów. Kampania wideo może być spersonalizowana pod kątem założeń oraz zrealizowana w modelu, w którym rozliczenie opiera się o zasięg lub widoczność (widoczne odsłony zgodne ze standardem viewability IAB/MRC), w zależności od potrzeb klienta.
Oferta „Onet Play” jest już dostępna w sprzedaży w ramach oferty Biura Reklamy RAS Polska.












