Ringier Axel Springer rozpoczyna współpracę z UN Global Compact i promuje ideę zrównoważonego rozwoju

Ringier Axel Springer Polska jako pierwszy polski wydawca dołącza do największej na świecie inicjatywy ONZ - UN Global Compact - skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. Olga Korolec przyjmuje nową funkcję Group Sustainability Directora i będzie odpowiedzialna za koordynację działań na wszystkich europejskich rynkach Ringier Axel Springer.

Materiał Partnera
Materiał Partnera
Udostępnij artykuł:
Ringier Axel Springer rozpoczyna współpracę z UN Global Compact i promuje ideę zrównoważonego rozwoju
Olga Korolec

- Firmy muszą myśleć o czymś więcej niż zysk, po to, aby tworzyć zrównoważony świat. Myślę, że inicjatywy, podczas których biznes może dyskutować i wypracowywać realne rozwiązania na rzecz zrównoważonego rozwoju, są potrzebne obecnie bardziej niż kiedykolwiek. Jestem dumny, że dzięki partnerstwu z UN Global Compact tworzymy przestrzeń do takiej dyskusji i myślenia o przyszłości – mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG.

W 2020 r. Ringier Axel Springer przeprowadzi wewnętrzy audyt swoich działań w zakresie sustainability na wszystkich rynkach CEE i wykorzysta siłę wszystkich swoich mediów do szerzenia idei zrównoważonego rozwoju.

Olga Korolec, dyrektor marketingu Ringier Axel Springer Polska od 1 stycznia 2020 r. obejmie dodatkową funkcję Group Sustainability Directorai będzie odpowiedzialna za stworzenie spójnej strategii zrównoważonego rozwoju oraz za koordynację wszystkich działań w tym zakresie. W nowej roli Olga Korolec, będzie odpowiedzialna za współpracę z UN Global Compact i realizowanie postanowień wynikających z partnerstwa.

- Coraz więcej konsumentów, ale i pracowników oczekuje, że to właśnie firmy zaczną aktywnie działać w kwestii rozwiązywania problemów społecznych.  Dlatego najbardziej innowacyjne i odpowiedzialne firmy na świecie wprowadzają nowy model biznesu tak, by ograniczyć swój negatywny wpływ na środowisko i pracować na rzecz poprawy życia ludzi – mówi Olga Korolec, Group Sustainability Director w Ringier Axel Springer Media.

- W naszej firmie idee zrównoważonego rozwoju przyświecają nam od dawna. Teraz jednak chcemy jeszcze silniej zaangażować się w stworzenie długoterminowego planu działania łącząc siły wszystkich naszych marek.  Zależy nam na tym, by jako firma zmniejszyć nasz negatywny wpływ na środowisko, ale również zachęcić do tego naszych czytelników, użytkowników i partnerów biznesowych -  tak swoją nową rolę widzi Olga Korolec.

Olga Korolec pracuje w Ringier Axel Springer Polska od 2016 r i pełni funkcję dyrektora marketingu. Karierę zawodową rozpoczynała w agencji reklamowej DDB, a następnie, przez ponad 14 lat, pracowała w działach marketingu największych polskich korporacji. W Telekomunikacji Polskiej pełniła funkcję zastępcy dyrektora Pionu Komunikacji Korporacyjnej i odpowiadała za m.in. strategię i rebranding marki. W Kompanii Piwowarskiej jako dyrektor zarządzający portfelem marek (Tyskie, Żubr, Lech) odpowiadała za kluczowe marki. Następnie w ITI Neovison, jako wiceprezes zarządu ds. marketingu, rozwijała platformę cyfrową „n”. Od 2011 r. była partnerem w firmie Brand Insight, specjalizującej się w doradztwie – w zakresie marketingu strategicznego. Realizowała projekty dla Grupy Żywiec, Heineken International, Agros Nova, Wedla, Ekstraklasy, Samsunga, T-Mobile w zakresie tworzenia portfeli marek, pozycjonowania, strategii komunikacji, badań i segmentacji rynku oraz optymalizacji procesów marketingowych.Olga Korolec podczas tegorocznego Marketing & Sales Executive Summit została wybrana Dyrektorem Marketingu Roku w kategorii KULTURA/MEDIA/ROZRYWKA.

Od momentu powołania UNGC w 2000 roku przystąpiło do niej ponad 13 tys. członków ze 170 krajów.  Według Organizacji Narodów Zjednoczonych działalność sustainability to nie tylko działanie proekologiczne związane z ochroną środowiska, ale również praca na rzecz zapobiegania nierównościom społecznym, walka o prawa człowieka i demokrację.  ONZ opisał je w 17 celach zrównoważonego rozwoju.

 

Materiał Partnera
Autor artykułu:
Materiał Partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"