Dawtona przeniosła z budżet mediowy z powrotem do Group One

Po prawie dwóch latach przerwy Dawtona wraca do Group One. Firma - bez przetargu - powierzyła strategię, planowanie oraz zakup mediów w telewizji i digitalu agencji mediowej RL Media, wspólnej agencji mediowej Roberta Lewandowskiego i Group One.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dawtona przeniosła z budżet mediowy z powrotem do Group One

Dawtona, jeden z największych polskich producentów przetworów owocowo-warzywnych, ponownie nawiązuje współpracę z Group One. Po 2 latach przerwy (przedtem jej obsługą zajmował się należący do tej spółki dom mediowy Value Media) firma zdecydowała się wydać swój budżet na telewizję i digital w RL Media. Współpraca dotyczy nie tylko marki Dawtona, ale też i brandu Drugie Śniadanie, w którego portfolio znajdują się obecnie zdrowe przekąski w postaci musów owocowych.

-Przeniesienie budżetu mediowego do RL Media bez przetargu świadczy o zaufaniu, jakim darzy nas klient i pozytywnych doświadczeniach z naszej poprzedniej współpracy. Kompetencje end-to-end, które dostarczamy jako jeden team RL Media i  Group One zostały docenione. Warto dodać, że Dawtona powierzyła nam kluczowe kanały komunikacji takie jak telewizja i digital - mówi Iga Wachowicz, new business & communication director w Group One.

RL Media to agencja mediowa powołana w 2017 roku przez Group One i Roberta Lewandowskiego. Obecnie w portfolio klientów RL Media znajdują się takie marki jak GO Sport, Food by Ann, Phlov, Supermenu, czy Meble Wójcik.

Współpraca RL Media i Dawtony rozpoczęła się z początkiem maja. Umowa została podpisana na dwa lata.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą