RMF Classic poleca "Upiór w operze"

Wystartowała wielka promocja RMF Classic

Marcin Szumichora
Marcin Szumichora
Udostępnij artykuł:

Motywem przewodnim kampanii reklamowej jest filmowa premiera "Upiora w operze" - najsłynniejszego musicalu świata, który wreszcie doczekał się swojej filmowej wersji. Oparty na powieści Gastona Leroux "Upiór w operze", musical Andrew Lloyda Webbera stał się najbardziej dochodowym przedsięwzięciem teatralnym i filmowym w historii. Od swej premiery na londyńskim West End 9 października 1986 roku, spektakl wystawiano w 18 krajach, a obejrzało go 80 milionów widzów. Obecnie na ekrany kin wchodzi wielkie dzieło filmowe duetu: ANDREW LLOYD WEBBER - scenarzysta, kompozytor i JOEL SCHUMACHER - reżyser, współscenarzysta. Polską premierę dzieła Webera polecają RMF Classic i Monolith Films. Uroczyste pokazy przedpremierowe odbędą się w pięciu kolejnych miastach: w Gdańsku 9 stycznia, w Szczecinie 10 stycznia, w Krakowie 11 stycznia, w Warszawie 12 stycznia oraz we Wrocławiu 13 stycznia. Promocyjnę filmu organizuje RMF Classic. Kampania wspierana jest ekspozycją billboardową w pięciu miastach. Na potrzeby promocji wyprodukowano minutowy spot telewizyjny, który będzie emitowany w najbardziej referencyjnych kanałach telewizyjnych między innymi: TVN 24, Discovery, National Geographic, Europa Europa, Ale Kino, Planete i inne. Premiera filmu zaplanowana jest 14 stycznia br.

Obszerne fragmenty musicalu "Phantom of the Opera" usłyszeć można na antenie RMF Classic.

 RMF Classic można słuchać w Krakowie (87,8 FM), Warszawie (98,3 FM), Szczecinie (98,0 FM), Wrocławiu (99,2 FM) i Gdańsku (88,4 FM). RMF Classic jest także dostępne na platformie cyfrowej Cyfra+, kanał 85 (Cyfra+ Radio). Kampanię promocyjną RMF Classic i premiery filmowej koordynuje ART FM - agencja promocyjno-reklamowa należąca do grupy RMF FM.

Marcin Szumichora
Autor artykułu:
Marcin Szumichora
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela