RMF FM i Radio ZET tracą w Łodzi. W górę Trójka, Jedynka i Eska

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
RMF FM i Radio ZET tracą w Łodzi. W górę Trójka, Jedynka i Eska
Shutterstock.com

Pozycja lidera należała do RMF FM (spadek z 15,7 proc. do 14,5 proc.). Drugą lokatę zajęło Radio ZET (z 14,3 proc. do 13,0 proc.).

Ostatnia pozycja podium przypadła Trójce (wzrost z 10,4 proc. do 11,9 proc.). Natomiast czwarta lokata należała do Jedynki (z 9,7 proc. do 10,7 proc.).

Duży spadek udziału odnotowało Radio Parada, które spadło z miejsca siódmego na dziewiąte (z 6,1 proc. do 3,8 proc.).

Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech